MB Bluejuice Paslaugų Teikimo Sąlygos

Galioja nuo: 2024-12-01

Paslaugas teikianti įmonė: MB Bluejuice
Įmonės kodas: 305968744
Adresas: Ašmenos g. 21, Marijampolė
El. paštas: info@bluejuice.lt
Bankas: „Swedbank”, AB
Atsiskaitomoji sąskaita: LT147300010170640070 

Teikiamos paslaugos: Interneto svetainių kūrimas, svetainių talpinimas, el. pašto talpinimas, svetainių administravimas, serverių nuoma, seo paslaugos.

1. SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI

1.1. Paslaugų teikėjas – MB Bluejuice, juridinio asmens kodas 305968744, registruotos buveinės adresas Ašmenos g. 21, Marijampolė, Lietuva. 1.2. Klientas – fizinis arba juridinis asmuo, kuris užsako ir naudojasi Paslaugų teikėjo Paslaugomis. Fizinis asmuo, kuris užsako ir naudojasi Paslaugomis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) šiose Bendrosiose sąlygose gali būti vadinamas ir „Klientu-vartotoju“. 1.3. Šalys – Paslaugų teikėjas ir Klientas. Kiekvienas iš jų atskirai vadinami „Šalimi“. 1.4. Paslaugos – Paslaugų teikėjo teikiamos interneto (žiniatinklio) paslaugos Klientams, tokios kaip interneto svetainių kūrimas, svetainių talpinimas (hostingas), el. pašto talpinimas, svetainių administravimas. Išsami informacija apie Paslaugų teikėjo teikiamas paslaugas pateikiama Interneto svetainėje. 1.5. Bendrosios sąlygos – šios MB Bluejuice bendrosios paslaugų teikimo sąlygos, kurios nustato pagrindines paslaugų teikimo ir naudojimosi sąlygas, tvarką, Šalių teises ir pareigas. Jos yra skelbiamos Interneto svetainėje bluejuice.lt/parduotuve. 1.6. Specialiosios sąlygos – Paslaugų teikimo planai, parametrai ir Paslaugų teikimo kainodaros sąlygos, kurios kartu su Bendrosiomis sąlygomis sudaro Sutartį. Paslaugų teikimo parametrai ir kainodara skelbiama Interneto svetainėje. 1.7. Sutartis – tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka dėl Paslaugų teikimo sudaryta sutartis, kurią sudaro Bendrosios sąlygos, Specialiosios sąlygos ir pagal kurią Šalys viena kitos atžvilgiu prisiima tam tikrus įsipareigojimus, susijusius su Paslaugų užsakymu, jų teikimu ir gavimu bei naudojimusi jomis. 1.8. Interneto svetainė – Paslaugų teikėjo administruojama interneto svetainė, pasiekiama adresu bluejuice.lt. 1.9. Klientų sistema – Klientų savitarnos erdvė, jeigu tokia būtų sukurta ateityje, kuria naudodamiesi Klientai turėtų galimybę pateikti ir derinti Paslaugų užsakymus, valdyti Paslaugas, gauti, peržiūrėti, apmokėti sąskaitas už suteiktas Paslaugas, gauti ir keistis informacija su Paslaugų teikėju. 1.10. Paskyra – Kliento paskyra, esanti Klientų sistemoje, jeigu tokia būtų sukurta ateityje, kurią Klientas galėtų susikurti užpildymas registracijos anketą ir kuria naudodamasis Klientas galėtų patekti į Klientų sistemą ir ja naudotis. 1.11. Privatumo politika – Paslaugų teikėjo privatumo politika, kuri bus paskelbta atskirai. 1.12. Paslaugos rezervavimo išlaidos – tai išlaidos, kurias Paslaugų teikėjas patiria už atliekamą Paslaugos resursų, pavyzdžiui, vietos serveryje rezervavimą, taip pat Paslaugų teikėjo patiriamos išlaidos, susijusios su darbuotojų laiko sąnaudomis, kitų paslaugų teikėjų teikiamomis paslaugomis Paslaugų teikėjui. Klientui sudarius Sutartį fiksuotam Paslaugos terminui ir kiekvieno paskesnio Paslaugos termino pratęsimo atveju rezervavimo paslaugos išlaidos yra įskaičiuojamos į Paslaugos mokestį. Paslaugos terminui nustatyta Paslaugos mokesčio suma padengia ir kompensuoja Paslaugų teikėjo patiriamas anksčiau nurodytas išlaidas.

2. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Bendrosios sąlygos yra teisiškai Šalis įpareigojantis dokumentas. Jų privalo laikytis kiekvienas Klientas. Užsakyti ir naudotis Paslaugomis galima tik susipažinus su Bendrosiomis sąlygomis ir įsipareigojus jų laikytis. Jei Klientas nepritaria Bendrosioms sąlygoms (ar daliai jų), jis negali užsakyti ir naudotis Paslaugomis. Bendrosios sąlygos nepakeičia ir nepanaikina teisės aktais garantuojamų teisių Klientams–vartotojams ir teisės aktuose nustatytų Paslaugų teikėjo pareigų Klientų-vartotojų atžvilgiu. 2.2. Paslaugų teikėjas gali keisti tiek Bendrąsias sąlygas, tiek ir Specialiąsias sąlygas, jei keičiasi Paslaugos ar jų teikimo specifika, pasikeičia Paslaugų teikėjo verslo ar Paslaugų teikimo modelis (pavyzdžiui, veiklos vykdymo sąlygos, teritorija, kainodara), taip pat jei Bendrųjų sąlygų ar Specialiųjų sąlygų pakeitimai būtini dėl pasikeitusių teisės aktų ar valstybės institucijų nurodymų. 2.3. Apie pakeistas Bendrąsias sąlygas Klientai informuojami pranešimu el. paštu. Pakeistos Bendrosios sąlygos įsigalioja po jų paskelbimo Interneto svetainėje ir taikomos tik Paslaugų užsakymui, naudojimuisi Paslaugomis ir jų teikimui, atliktam po Bendrųjų sąlygų pakeitimo. Jei Klientas nesutinka su Bendrųjų sąlygų pakeitimais, jis nebegali užsakyti Paslaugų arba pratęsti naudojimosi užsakytomis Paslaugomis termino. Jei Klientas po Bendrųjų sąlygų pakeitimų paskelbimo užsako Paslaugas arba pratęsia naudojimosi Paslaugomis terminą, laikoma, kad jis visiškai ir be jokių išimčių sutinka su Bendrųjų sąlygų pakeitimais. 2.4. Paslaugų teikėjas neatsako ir neprisiima rizikos, jei Klientas nesusipažino su Bendrosiomis sąlygomis ir (ar) Specialiosiomis sąlygomis. Atsižvelgiant į tai, kad Klientui tokia susipažinimo galimybė buvo suteikta, Paslaugų teikėjas laikoma tinkamai įvykdžiusi savo informavimo pareigas.

3. SUTARTIS IR JOS DALYKAS

3.1. Klientas, norėdamas sudaryti Sutartį, turi Paslaugų teikėjui pateikti Paslaugų užsakymą kartu su visa reikalinga informacija, perskaityti ir sutikti su Bendrosiomis sąlygomis bei Specialiosiomis sąlygomis ir Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka apmokėti už Paslaugas. Sutartis laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai Klientas atlieka visus šiame punkte nurodytus veiksmus. 3.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja pati ir (ar) pasitelkdama subrangovus teikti Klientui kokybiškas Paslaugas pagal šias Bendrąsias sąlygas ir atitinkamas Specialiąsias sąlygas, o Klientas įsipareigoja priimti suteiktas Paslaugas ir naudotis jomis pagal šių Bendrųjų sąlygų ir Specialiųjų sąlygų nuostatas, taip pat sumokėti Paslaugų teikėjui sutartą Paslaugų kainą.

4. PASLAUGŲ UŽSAKYMAS IR PASLAUGŲ TEIKIMO TERMINO PRATĘSIMAS

4.1. Klientas Paslaugas gali užsakyti Interneto svetainėje, užpildydamas užsakymo formą ir (ar) pateikdamas Paslaugos užsakymui reikalingą informaciją. Sėkmingas užsakymo pateikimas patvirtinamas pranešimais siunčiamais el. paštu. Kai Klientas apmoka Paslaugų teikėjo el. paštu Klientui pateiktą išankstinę sąskaitą už Paslaugas, laikoma, kad Sutartis yra sudaryta ir Paslaugų teikėjas pradeda vykdyti Paslaugų užsakymą. 4.2. Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, Klientas Paslaugų teikėjo pateiktą išankstinę sąskaitą privalo apmokėti per joje nurodytą terminą. Jei Klientas išankstinės sąskaitos neapmoka arba apmoka ją po nurodyto termino, užsakymas yra anuliuojamas, nebent Paslaugų teikėjas suteikia Klientui galimybę apmokėti už Paslaugas vėliau, pratęsdama apmokėjimo terminą. Paslaugų teikėjas nepradeda vykdyti užsakymo tol, kol Klientas neapmoka už Paslaugas. 4.3. Po užsakymo pateikimo, Klientas jį koreguoti ir (ar) atšaukti gali susisiekęs su klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@bluejuice.lt. 4.4. Šalys susitaria, kad iki užsakytos Paslaugos teikimo termino pabaigos likus ne mažiau kaip 7 (septynioms) dienoms, Paslaugų teikėjas pateikia Klientui išankstinę sąskaitą apmokėjimui už Paslaugas tokiam pačiam terminui, kuriam Paslaugos buvo užsakytos paskutinį kartą. Klientui apmokėjus pateiktą išankstinę sąskaitą, Paslaugos teikimas yra pratęsiamas šiam terminui.

5. KLIENTŲ SISTEMA, REGISTRACIJOS IR UŽSAKYMO INFORMACIJA 

5.1. Šis skyrius ateityje gali būti papildytas ar pakeistas be išankstinio informavimo; 5.2. Klientai naudojasi Plesk valdymo pultu prisijungdami prie jo adresu hostingas.bluejuice.lt

6. PASLAUGŲ TEIKIMAS IR ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

6.1. Konkrečių Paslaugų teikimo parametrai nurodomi Specialiosiose sąlygose. 6.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja: 6.2.1. Teikti Klientui jo užsakytas Paslaugas laikydamasi Paslaugų kokybės parametrų; 6.2.2. Ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Sutarties sudarymo, suteikti Klientui teisę naudotis Paslauga apmokėtam laikotarpiui; 6.2.3. Ne vėliau kaip likus 7 (septynioms) dienoms iki Paslaugos teikimo termino pabaigos, išsiųsti Klientui nurodytu el. pašto adresu sąskaitą apmokėjimui už Paslaugos teikimo termino pratęsimą; 6.2.4. Ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas imtis priemonių ir dėti pastangas pašalinti Paslaugos teikimo sutrikimus, įvykusius dėl Paslaugų teikėjo techninės ar programinės įrangos gedimo. Jeigu per šį terminą Paslaugos teikimo sutrikimo pašalinti nepavyksta, Paslaugų teikėjas informuoja Klientą apie numatomą Paslaugos teikimo sutrikimo pašalinimo terminą; 6.2.5. Jei Paslaugos teikimas sutrinka dėl Paslaugų teikėjo pasitelkiamų partnerių (subrangovų) teikiamų paslaugų sutrikimo ar dėl kitų nuo Paslaugų teikėjo nepriklausančių aplinkybių, tokiu atveju Paslaugų teikėjas gali neturėti galimybės pateikti ir užtikrinti konkretaus Paslaugos teikimo sutrikimo šalinimo termino; 6.2.6. Tuo atveju, jeigu Paslaugos negalima suteikti, informuoti apie tai Klientą ir grąžinti Klientui visas jo sumokėtas sumas už Paslaugas; 6.2.7. Imtis būtinų priemonių Paslaugų teikėjo techninės bei programinės įrangos, Kliento duomenų saugumui užtikrinti; 6.2.8. Nedelsiant telefonu arba el. paštu informuoti Klientą su Paslaugos teikimu susijusiais klausimais, pavyzdžiui, jeigu Paslaugų teikėjo nuomone kyla ar yra pagrindo manyti, kad gali kilti grėsmė Kliento interneto svetainės ir (ar) duomenų saugumui, jei artėja duomenų saugyklos limitas, besibaigia Paslaugos teikimo terminas ir pan. 6.3. Klientas įsipareigoja: 6.3.1. Pateikti teisingą Klientą identifikuojančią bei kontaktinę informaciją ir laiku informuoti apie jos pasikeitimus. Paslaugų teikėjui pareikalavus, pateikti nurodytos informacijos tikrumą patvirtinančius dokumentus; 6.3.2. Laikytis Paslaugos teikimo sąlygų, sumokėti už Paslaugas, naudoti Paslaugas pagal jų paskirtį, techninius ir kokybinius parametrus, vykdyti Paslaugų teikėjo nurodymus, būtinus tinkamam Paslaugų teikimui ir Sutarties vykdymui; 6.3.3. Tiesiogiai ar netiesiogiai nenaudoti Paslaugų neleistinai veiklai, taip pat pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus ir (ar) trečiųjų asmenų teises; 6.3.4. Išankstinėje sąskaitoje nurodytu terminu apmokėti už užsakytas Paslaugas; 6.3.5. Savavališkai nekeisti ir (ar) nemodifikuoti Paslaugų ar jų techninių parametrų; 6.3.6. Nenaudoti Paslaugų neteisėtais tikslais, įskaitant, bet neapsiribojant masiniu el. pašto siuntimu, kenkimu kompiuterinių sistemų, tinklų veikimui ar saugumui, taip pat pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos ir (ar) kitų valstybių teisės aktus, Vykdytojo bei trečiųjų asmenų teises; 6.3.7. Nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją apie Paslaugų teikimo sutrikimus; 6.3.8. Saugoti ir tinkamai atnaujinti prisijungimo ir kitus duomenis, užtikrinti talpinamų svetainių programinio kodo saugumą, laiku atnaujinti naudojamą programinę įrangą ir įskiepius; 6.3.9. Vykdyti Paslaugų teikėjo prašymus ir nurodymus, susijusius su tinkamo Paslaugų teikimo ir saugumo užtikrinimu, taip pat dėti maksimalias pastangas ir bendradarbiauti sprendžiant su Paslaugų teikimu susijusius klausimus ir šalinant Paslaugų teikimo trikdžius; 6.3.10. Laikytis įsigytiems talpinimo planams taikomų specialiųjų sąlygų, jei tokios yra numatytos konkrečiam planui. 6.4. Paslaugų teikėjas turi teisę be Kliento sutikimo pasitelkti trečiuosius asmenis (subrangovus) įsipareigojimams pagal Sutartį vykdyti. Šios teisės įgyvendinimas nelaikomas teisių ar įsipareigojimų perleidimu. 6.5. Paslaugų teikėjas turi teisę nedelsiant, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti, išjungti ir (ar) nutraukti Paslaugų teikimą Klientui, jei dėl Kliento veiksmų ir (ar) neveikimo: (i) kyla grėsmė Paslaugų teikimui, kokybei, saugumui, vientisumui, patikimumui; (ii) daroma žala Paslaugų teikėjui ir (ar) tretiesiems asmenimis, jų reputacijai; (iii) Paslaugos naudojamos neteisėtai, su demokratinėmis vertybėmis ir (ar) su gera morale nesuderinamais tikslais; (iv) Klientas ir (ar) jo atstovai bendrauja netaktiškai, įžeidžiančiai ar nepagarbiai, kliudoma kitiems Paslaugų gavėjams naudotis Paslaugomis. Tokiais atvejais Paslaugų teikėjo sprendimu Paslaugų teikimas gali būti stabdomas laikinai iki kol pažeidimai pašalinami arba Paslaugų teikimas yra visiškai nutraukiamas. 6.6. Paslaugų teikėjas taip pat turi teisę, iš anksto prieš 1 (vieną) darbo dieną informavusi Klientą, laikinai sustabdyti Paslaugų teikimą, jei tai būtina naujų Paslaugų funkcionalumų diegimo, atnaujinimo, keitimo, migracijos ar techninės priežiūros darbams atlikti. 6.7. Siekdama užtikrinti Paslaugų saugumą ir (ar) Kliento svetainės saugumą, Paslaugų teikėjas turi teisę be išankstinio įspėjimo sustabdyti Paslaugos teikimą, jei Kliento svetainei kyla saugumo pavojus, pavyzdžiui, į Kliento svetainę yra nukreipta DDoS ataka (angl. Distributed Denial of Service), arba Kliento laiškų srautas sukelia trikdžius Paslaugų teikėjo techninėje platformoje. Sustabdžiusi Paslaugas teikimą, Paslaugų teikėjas apie sustabdymo priežastis ir numatomą Paslaugų teikimo atnaujinimą informuoja Klientą.

7. APMOKĖJIMAS UŽ PASLAUGAS

7.1. Klientų naudojimasis Paslaugomis paprastai yra mokamas. Tam tikrais atvejais Paslaugų teikėjas gali pasiūlyti išbandyti savo Paslaugas nemokamai. Tokiu atveju Klientas atskirai informuojamas apie tokių Paslaugų teikimo sąlygas. 7.2. Konkretūs mokesčio už Paslaugas dydžiai yra Specialiųjų sąlygų dalis ir jie yra nurodyti Interneto svetainėje, pasirinkus konkrečią Paslaugą. Užsakant Paslaugas taikomi užsakymo pateikimo metu galiojantys mokesčio už Paslaugas dydžiai. 7.3. Mokestis už Paslaugas yra nurodytas Klientui paruoštoje išankstinėje sąskaitoje apmokėjimui. Į mokestį už Paslaugas įskaičiuotos Paslaugos rezervavimo išlaidos, taip pat visi kiti taikytini mokesčiai, įskaitant ir pridėtinės vertės mokestį (PVM), jei pagal galiojančius teisės aktus jis yra taikomas. 7.4. Mokestį Klientas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui ne vėliau kaip iki išankstinėje sąskaitoje apmokėjimui nurodyto termino. Apmokėjimo už Paslaugas būdai yra nurodomi Klientui pateiktoje išankstinėje sąskaitoje. 7.5. Jeigu Šalys raštu nesusitaria kitaip, sąskaita apmokėjimui už Paslaugas Klientui išrašoma iš anksto už Specialiosiose sąlygose ir (ar) užsakymo pateikimo metu nurodytą fiksuotą naudojimosi Paslaugomis terminą. Šis terminas ir už jį nustatytas Paslaugų mokestis nustatytas įvertinant Paslaugos rezervavimo išlaidas, jei taikoma, todėl jei Klientas nutraukia Sutartį arba nustoja naudotis Paslaugomis nepraėjus šiam terminui, sumokėtos lėšos jam nėra grąžinamos, išskyrus šių Bendrųjų sąlygų 8.1. punkte nurodytu atveju. 7.6. Sąskaitos Klientams siunčiamos užsakymo pateikimo metu nurodytu el. pašto adresu. 7.7. Paslaugų teikėjas gali keisti mokesčių už Paslaugas dydžius apie tai pranešusi Klientui ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų. Pakeitimai nedaro įtakos mokesčiams už laikotarpius, kurie prasidėjo iki pakeitimo įsigaliojimo dienos. Mokesčio dydžio pakeitimo atveju Klientas turi teisę nutraukti Sutartį su Paslaugų teikėju nuo mokesčio dydžio pakeitimo ir įsigaliojimo dienos apie tai pranešdamas Paslaugų teikėjui Interneto svetainėje nurodytais kontaktais arba neapmokėdamas sąskaitos už Paslaugas, kurių mokesčio dydis buvo pakeistas. 7.8. Jeigu Klientas laiku neatsiskaito už Paslaugas, jam gali būti taikomas Specialiosiose sąlygose nurodyto dydžio vėluojančio mokėjimo administravimo mokestis. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę stabdyti tokio Kliento galimybę naudotis Paslaugomis vėlavimo laikotarpiui arba visai nutraukti Paslaugų teikimą, jei Klientas nebe pirmą kartą laiku neatsiskaito. Paslaugų teikėjas turi teisę taikyti papildomą mokestį už sustabdytos ar nutrauktos Paslaugos atstatymą. 7.9. Jei Paslaugų teikėjas apriboja Paslaugų teikimą, jį sustabdo ar nutraukia dėl to, kad Klientas pažeidė šių Bendrųjų sąlygų ir (ar) Specialiųjų sąlygų nuostatas, mokestis už Paslaugas, kurios nebuvo panaudotos, negrąžinamas. Taip pat jis Klientui negrąžinamas ir nekompensuojamas kitais būdais, pavyzdžiui, Paslaugų pratęsimu. Paslaugų teikėjas neprisiima ir nekompensuoja jokių Kliento dėl tokio apribojimo, sustabdymo ar nutraukimo patirtų tiesioginių ir netiesioginių nuostolių. 7.10. Išreikšdamas sutikimą su Bendrosiomis sąlygomis Klientas aiškiai sutinka gauti elektronines sąskaitas. Elektroninės sąskaitos išrašomos ir gaunamos el. paštu.

8. PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS, NUTRAUKIMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

8.1. Klientas, bet kuriuo atveju turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti nuotoliu su Paslaugų teikėju sudarytos Paslaugų sutarties per 30 (trisdešimt) dienų nuo Paslaugų sutarties sudarymo ir atgauti už Paslaugas sumokėtus pinigus. 8.2. Paslaugų sutarties atsisakymo ir pinigų atgavimo teisė netaikoma Paslaugų sutartims, pagal kurias Paslaugos Klientui buvo pradėtos teikti ar buvo visiškai suteiktos ir kurios numato Kliento pareigą sumokėti Paslaugų kainą. Patvirtindamas sutikimą su šiomis Bendrosiomis sąlygomis, Klientas supranta ir aiškiai patvirtina, kad jis neturi teisės atsisakyti Paslaugų sutarties, kai Paslaugų teikėjas visiškai įvykdo Paslaugų sutartį ir (ar) suteikia konkrečias Paslaugas. 8.3. Klientui 8.1. punkte nustatyta tvarka atsisakius Paslaugų sutarties, grąžinami visi už Paslaugas sumokėti pinigai. Paslaugų teikėjas grąžina visus pinigus Kliento-vartotojo sumokėtus už Paslaugas ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų sutarties atsisakymą gavimo dienos. 8.4. Pinigai Klientui-vartotojui grąžinami tokiu pat būdu, kokiu jis sumokėjo už Paslaugas. Šalių susitarimu Paslaugų teikėjas gali pervesti grąžinamas sumas į Kliento-vartotojo nurodytą mokėjimo sąskaitą bet kurioje Lietuvos Respublikoje veikiančioje mokėjimo įstaigoje ar kitoje finansų įstaigoje. 8.5. Klientui grąžinamos sumokėtos įmokos tik tuo atveju, jei Sutartis Kliento iniciatyva nutraukiama ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos įsigaliojimo momento. Tuo atveju, jei Sutartį Klientas nutraukia pasibaigus šiam terminui, Kliento kaip Paslaugos mokestis sumokėtos lėšos nėra grąžinamos ir yra laikomos, kaip kompensacija Paslaugų teikėjui už Paslaugos rezervavimo išlaidas, jei tokios taikomos. 8.6. Paslaugų teikėjas turi teisę savo pasirinkimu nutraukti Sutartį ir (ar) sustabdyti ar nutraukti Paslaugų teikimą, jeigu Klientas pažeidžia šių Bendrųjų sąlygų nuostatas, prisiimtus įsipareigojimus, taip pat kitais Bendrosiose sąlygose nustatytais atvejais. 8.7. Paslaugų teikėjas prieš nutraukdama Sutartį ir (ar) sustabdydama ar nutraukdama Paslaugų teikimą iš anksto įspėja (išskyrus šiose Bendrosiose sąlygose numatytus atvejus) Klientą apie jo daromą pažeidimą ir apie tai, kad neištaisius ir (ar) nenutraukus pažeidimo per Paslaugų teikėjo nustatytą terminą, Sutartis bus nutraukta arba Paslaugos teikimas bus sustabdytas ir (ar) nutrauktas. 8.8. Nutraukus Sutartį ir (ar) Paslaugų teikimą šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka, Paslaugų teikėjas negarantuoja tolesnio Kliento duomenų saugojimo ir galimybės Klientui perkelti duomenis iš Paslaugų teikėjo į kitus serverius, saugyklas ir (ar) aplinkas, jei tokie buvo saugomi.

9. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

9.1. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Paslaugas, Interneto svetainę, joje saugomus duomenis, pavadinimus, logotipus, Paslaugų pavadinimus, aprašymus, prekių ženklus, programinę įrangą, dizainus, taip pat visus jų atnaujinimus, pakeitimus, patobulinimus, papildymus, pataisymus ir naujas versijas bei kitus nuosavybės atributus, įskaitant visas jiems priskirtas intelektinės nuosavybės teises, priklauso Paslaugų teikėjui ir šios teisės nėra perduodamos ar perleidžiamos Klientui. Visos teisės į Paslaugas ir Paslaugų teikėjo kūrinius yra saugomos. Joks Paslaugų teikėjo turinys ar kita informacija negali būti atgaminama, viešai skelbiama ar platinama be išankstinio raštiško Paslaugų teikėjo sutikimo. 9.2. Klientas suteikia teisę Paslaugų teikėjui neatlygintinai, neribotą laiką, neribotoje teritorijoje naudoti Kliento pavadinimą ir logotipą Paslaugų teikėjo klientų sąrašuose, Interneto svetainėje, reklamoje, komerciniuose pasiūlymuose. Klientas bet kada gali prieštarauti tokiam jo duomenų naudojimui. 9.3. Klientas neturi teisės atlikti jokių Interneto svetainės ar konkrečių Paslaugų programinio kodo ar kitų sudedamųjų dalių pakeitimų, modifikacijų, taikyti atvirkštinę inžineriją ar atlikti bet kokius kitus veiksmus, galinčius turėti įtakos Interneto svetainės, Paslaugų veikimui ar vientisumui.

10. ASMENS DUOMENYS

Su Paslaugų teikimu susiję asmens duomenys Paslaugų teikėjo tvarkomi kaip nurodyta Privatumo politikoje, su kuria Klientas privalo susipažinti.

11. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

11.1. Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus nuostolius. 11.2. Paslaugų teikėjas neatsako už jokias pasekmes atsiradusias Klientui, jei Sutartis nutraukiama ir (ar) Paslaugos teikimas Klientui yra sustabdomas ir (ar) nutraukiamas šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka. 11.3. Paslaugų teikėjas neatsako už: (i) Kliento naudojamų ryšių sistemų klaidas ir sutrikimus; (ii) Paslaugų naudojimo sutrikimus dėl kibernetinių atakų, virusų ar kitų trečiųjų šalių veiksmų, išskyrus, kai Paslaugų teikėjas nesiėmė bent minimalių saugumo priemonių; (iii) Kliento naudojamo įrenginio gedimus ar praradimą; (iv) Kliento naudojamos operacinės sistemos netinkamą veikimą; (v) kitų programų veikimo sutrikimus; (vi) Paslaugų netinkamą veikimą dėl to, kad Klientas nesilaikė Paslaugų naudojimosi sąlygų; (vii) Paslaugų netinkamą veikimą, atsiradusį dėl Kliento tyčios ar didelio neatsargumo, nesąžiningų ar neteisėtų veiksmų, netikslių, neteisingų Kliento pateiktų duomenų; (viii) Kliento talpinamą turinį ir jo atitikimą teisės aktams, nes Paslaugų teikėjas nekontroliuoja ir neturi įtakos informacijai, perduodamai, gaunamai, laikomai (jei tokia gali būti perduota, gaunama, laikoma) naudojantis Paslaugomis. 11.4. Paslaugos teikiamos vadovaujantis principais „tokios, kokios yra“ ir „tokios, kokios prieinamos“. Paslaugų teikėjas negarantuoja, kad prieiga prie Paslaugų bus nepertraukiama arba be klaidų. Atsiradus Paslaugų teikimo sutrikimams, Paslaugų teikėjas stengsis juos kaip galima greičiau pašalinti. Paslaugų teikėjas neprisiima ir neatlygina jokių nuostolių, atsiradusių dėl Paslaugų veikimo sutrikimų ar neveikimo, išskyrus atvejus, kai atsakomybę už tokius nuostolius Paslaugų teikėjas turi prisiimti pagal taikytinus teisės aktus. 11.5. Paslaugų teikėjas negarantuoja, kad Klientas visuomet norimoje vietoje ir norimu laiku galės pasinaudoti Paslaugomis, nes Paslaugų teikimas priklauso ir nuo kitų veiksnių, kurių Paslaugų teikėjas nekontroliuoja, pavyzdžiui, nestabilus ar neveikiantis interneto ryšis, sugedęs Kliento ar Kliento paslaugų naudotojo prietaisas, Paslaugų teikimui reikalingų duomenų nepateikimas ar pan. 11.6. Klientas visiškai atsako už: (i) bet kokios informacijos, kurią jis siunčia, gauna, laiko, naudodamasis Paslaugomis turinį (įskaitant Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių intelektinę nuosavybę, asmens duomenų apsaugą, reklamos paslaugų teikimą ir kt. pažeidimus); (ii) už bet kokią žalą ir nepatogumus, kilusius Kliento galutiniams naudotojams, taip pat už galutinių naudotojų sukeltą žalą Paslaugų teikėjui ir (ar) tretiesiems asmenims (įskaitant Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių intelektinę nuosavybę, asmens duomenų apsaugą, reklamos paslaugų teikimą ir t. t., pažeidimus); (iii) Paslaugų sutrikimo (gedimo atveju), Klientas atsako už operatyvų Paslaugų teikėjo informavimą. Klientas taip pat privalo imtis visų priemonių, kad būtų išvengta su Paslaugų sutrikimu susijusios žalos ar sumažintos atsiradusios žalos pasekmės. 11.7. Šalys neatsako už savo pareigų nevykdymą, jei tai įvyko dėl aplinkybių, kurių Šalys negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti Sutarties sudarymo metu, ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės, tokios kaip, pavyzdžiui, gaisras, valstybės institucijų veiksmai, ekstremalios padėties ir (ar) karantino paskelbimas, kariniai veiksmai ar pilietiniai neramumai, ataka prieš Paslaugų teikėjo naudojamas el. sistemas, įskaitant tas, kurias valdo Paslaugų teikėjo paslaugų teikėjai, ir pan.). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau, kaip 1 (vieną) mėnesį, Šalys gali nutraukti Sutartį.   

12. APSIKEITIMAS INFORMACIJA

12.1. Visi pranešimai, prašymai, kiti dokumentai, susiję su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir Paslaugų teikimu, Klientui siunčiami užsakymo pateikimo metu nurodytu el. pašto adresu. 12.2. Sutarties vykdymo ir Paslaugų teikimo tikslais tam, kad būtų užtikrintas operatyvus problemų ir klausimų sprendimas, funkciniais veiklos klausimais, įskaitant, bet neapsiribojant sąskaitas, pranešimus apie paslaugų galiojimą, atnaujinimus, saugumo rizikas ir su atitikties sutartiniams susitarimams susijusius klausimus, susitaria, kad teikia pirmenybę komunikacijai el. paštu. 12.3. Klientas privalo nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją apie savo kontaktinių duomenų pasikeitimą. Pranešimų išsiuntimas naudojant paskutinį Paslaugų teikėjo žinomą el. pašto adresą laikomas tinkamu informavimu. 12.4. Klientas pranešimus Paslaugų teikėjui privalo siųsti kontaktiniu el. pašto adresu, nurodytu Interneto svetainėje. 12.5. Visa informacija, kurią Paslaugų teikėjas pateikia el. paštu Klientui, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Bendrąsias sąlygas, laikoma pateikta Klientui raštu.  

13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

13.1. Sutarčiai, Bendrosioms sąlygoms ir Specialiosioms sąlygoms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. 13.2. Paslaugų teikėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš Sutarties, Bendrųjų sąlygų ir Specialiųjų sąlygų, tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, tačiau užtikrinant, kad Paslaugų teikėjui perleidus savo teises ir pareigas tretiesiems asmenims, Kliento padėtis nepablogės bei teisių ir pareigų apimtis nepakis. 13.3. Visi tarp Šalių kilę nesutarimai dėl Sutarties, Bendrųjų sąlygų ir Specialiųjų sąlygų yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami teisme pagal Paslaugų teikėjo buveinės vietą, išskyrus atvejus, kai Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta kitoks teismingumas. 13.4. Klientas-vartotojas, gali spręsti su Paslaugų teikėju iškilusius ginčus ir nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, toks Klientas raštu turi kreiptis į Paslaugų teikėją el. paštu info@bluejuice.lt. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo Paslaugų teikėjui neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, jis prašymą ir (ar) skundą dėl Paslaugų teikėjo veiksmų, neveikimo ar ginčo išnagrinėjimo gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, telefonu 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, elektroniniu paštu [pašalintas el. pašto adresas], interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/ arba Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai adresu: Mortos g. 14, 03219, Vilnius, elektroniniu paštu: [pašalintas el. pašto adresas], per e-piliečio sistemą: https://epilietis.lrv.lt/kreipkis-i-institucija.   

Šias taisykles sukūrė dirbtinis intelektas, naudodamasis geriausiais sutarčių sudarymo pavyzdžiais. Teisininkai patvirtino sutarties kokybę.

A