Google Ads reklama
Google paieškos skelbimai yra tekstiniai skelbimai, kuriuos matote Google paieškos variklio rezultatų puslapiuose.
Dažnai naudojama norint pateikti skelbimą žmonėms, kurie yra pasirengę atlikti pirkimą. Taip pat dažnai naudojama prekės ženklo žinomumui didinti
Reklamos kampanijos matomumas priklauso nuo skiriamo biudžeto – kuo jis didesnis, tuo geresnis skelbimo matomumas.
Interaktyvūs vaizdiniai skelbimai automatiškai koreguojami pagal išvaizdą, dydį ir formatą, kad atitiktų visas įmanomas paskirties vietas Google vaizdinės reklamos tinkle.
Vaizdo skelbimai gali padėti pristatyti savo verslą konkrečioms tikslinėms auditorijoms, kurios gali susidomėti tuo, ką parduodate. Dažniausiai naudojamas pasiekti potencialius klientus pirkimo ciklo pradžioje ir padidinti prekės ženklo žinomumą.
Naudodami vaizdo įrašų skelbimus galite naudoti taikymą pagal demografinius rodiklius ir pasiekti idealias auditorijas, jas susiaurinus pagal amžių, lytį ir pomėgius.
Geriausias būtas pristatyti savo produktą ar paslaugą atitinkamai auditorijai. Rekomenduojame reklamuoti ne ilgesnį nei 45 sekundžių video ir svarbiausias žinutes pateikti vaizdo įrašo pradžioje.